برگزاری جلسه کارگروه حفاظت کیفی رودخانه کارون شهرستان شوشتر در سال 1394

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، جلسه کارگروه حفاظت کیفی رودخانه کارون شهرستان شوشتر در سال 1394 به ریاست نجفی فرماندار محترم شهرستان شوشتر و با حضور تمامی اعضا و مدعوین محترم کارگروه از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در محل دفتر فرمانداری شوشتر برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه علی فتحی نیا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور تمامی اعضا ، درمورد اهمیت تشکیل کارگروه حفاظت کیفی رودخانه کارون جهت حل مسائل و مشکلات حوزه محیط زیست آبی و نقش و تأثیر برجسته رودخانه کارون بر تمام جنبه های زندگی بشری و فرابشری و لزوم توجه ویژه به حفاظت از این سرمایه ملی خصوصاً در حوزه شهرستان به ایراد سخن پرداختند  . در ادامه طالبی معاون آبفای شوشتر گزارشی از وضعیت تصفیه خانه مرکزی و شبکه انتقال فاضلاب شهری ارئه نموده و مشکلات موجود در این زمینه را مطرح نمودند .
همچنین در این جلسه در مورد مسائلی چون فاضلاب های خانگی و فاضلابهای بیمارستانی و برنامه ها و اقدامات لازم جهت جلوگیری از ورود این فاضلابها به رودخانه کارون و نیز جلوگیری از شستشوی خودروها و وسایل نقلیه در خطوط ساحلی رودخانه و مسائل مرتبط با حوزه رودخانه کارون بحث و تبادل نظر گردید.