دیدار سرپرست و محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست خوزستان به همراه جمعی از مدیران سمن های محیط زیست و محیط یاران کوچک از محیط بان مجروح منطق

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست  خوزستان ، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست  خوزستان وجمعی از مدیران سمن های محیط زیست و محیط یاران کوچک  با حضور در بیمارستان آپادانا اهواز با محیط بان مجروح منطقه حفاظت شده کرایی شوشتر دیدار کردند.  
در این دیدار، محیط بان مجروح  عبدالحسن ساده نژاد نیز با قدردانی از همه مسئولان،همکاران و دوستداران طبیعت، جان‌فشانی در راه حفاظت از محیط زیست را وظیفه خود دانست و گفت: روبه‌رو شدن با متخلفان چیزی جز انجام وظیفه نیست.
وجود تعداد بالای شهدا و جانبازان در این سازمان نشانه این است که نیروهای متعهد این مجموعه حاضر هستند برای حفاظت از محیط زیست جان‌فشانی کنند. مأموران و محیط‌بانان محیط زیست گمنام‌ترین افراد جامعه بوده که برای مردم و مسئولان ناشناخته هستند و در کوه، در دشت، در گرما، در سرما و حتی با زبان روزه از انفال حفاظت می‌کنند.
لازم بذکر است،عبدالحسن ساده نژاد محیط بانان پاسگاه محیط بانی کرایی واقع در منطقه حفاظت شده کرایی شهرستان شوشتر مشغول خدمت بود که توسط فردی ناشناس به وسیله تفنگ شکاری ساچمه ای از ناحیه هردو پا مورد اصابت قرار گرفتو بیش از 40 ساچمه وارد بدن وی شد.