برگزاری اولین نشست روابط عمومی ها و اصحاب رسانه شوشتر به مناسبت روز ارتباطات

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان : اولین نشست روابط عمومی ها و اصحاب رسانه شهرستان شوشتر همزمان با روز ارتباطات ، با حضور مسئولین روابط عمومی های ادارات دستگاه های اجرایی و شرکت ها و اصحاب رسانه و با حضور کارشناس و نماینده روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شوشتر به میزبانی شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید .
در ابتدای این نشست صمیمانه که برای اولین بار مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه گرد هم آمده بودند، مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت امام خمینی (ره) ضمن خوش آمد گویی به مهمانان گفت: روابط عمومی و رسانه کاری تخصصی و بسیار حیاتی است و باید در این رابطه توجه بیشتر و بهتری به این واحد مهم صورت گیرد.
ناصر مجدی افزود: قرن 21 قرن انفجار اخبار و اطلاعات است به نحوی که در فضاهای مجازی دنیا را یک دهکده کوچک متصور می شوند. بنابراین امروزه به وسیله ابزار مختلف می توان از هر کجای دنیا و به هر خبری که بخواهیم دست پیدا کنیم.
وی اذعان داشت: تمام این مسائل باعث می شود، اهمیت روابط عمومی ها و رسانه ها و نقش آن ها در توسعه بسیار پر رنگ تر شود. خصوصاً در جایی مثل شوشتر با دارا بودن مردمی فرهیخته، و فرهنگی غنی و معماری با شکوه گذشته، باید توان و انرژی بیشتری مصرف کرد تا این شهر با ارزش را بهتر معرفی کنیم.
در ادامه دکتر حسین ولی عیدی دبیر هیئت مدیره این کارخانه عظیم تولید شکر، نکاتی را در رابطه با نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیری مدیران و تعیین افق و چشم انداز ادارات و سازمان ها برشمرد و اظهار کرد: تعیین استراژی و راهبرد سازمان ها فقط با کمک روابط عمومی ها و مشاورین رسانه ای اتفاق خواهد افتاد و مدیران باید به این ظرفیت مهم توجه کرده و از آن بهره ببرند.
سپس مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه، به بحث و تبادل نظر در رابطه با موضوعات مختلف علوم ارتباطات پرداختند.
همچنین درخلال این نشست نماینده اداره حفاظت محیط زیست شوشتر ضمن برقراری ارتباط با برخی از مسئولین روابط عمومی ها تعاملاتی با آنها جهت ارتباط و همکاری بیشتر روابط عمومی ها و رؤسای ادارات و نهادهای شوشتر و درصورت نیاز انعقاد تفاهم نامه های فی مابین با هدف حل معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان و منطقه برقرار نمودند .