سفیر هوای پاک مسیر 108 کیلومتری بهبهان به رامهرمز را در 12 ساعت پیمود

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان،سفیر هوای پاک مسیر 108 کیلومتری بهبهان به رامهرمز را در 12 ساعت پیمود.
محسن مرحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز با بیان این مطلب گفت:مهدی آفریدن جوان 26 ساله بهبهانی برای حمایت از پویش سه شنبه های بدون خودرو  و ترغیب عموم مردم برای پیوستن به این پویش مردمی و اینکه یک روز در هفته از خودروی شخصی خود استفاده نکنند ،دست به این حرکت ورزشی محیط زیستی زد و مسیر 108 کیلومتری بهبهان تا رامهرمز را در این گرمای طاقت فرسا پیاده روی نمود .او همچنین در این دیدار از انجمن زیست پویان طبیعت رامهرمز و سفیر نفس امیری ممبنی با اهدای پیراهنی بعنوان سفیر نفس تقدیر وقدردانی نمود .
مراسم استقبال از وی در پارک شقایق رامهرمز با حضور محسن مرحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز و چند تن از اعضا انجمن زیست پویان طبیعت رامهرمز و چند تن از اعضای انجمن زیست پویان طبیعت رامهرمز و دوچرخه سواران انجام گردید.
کمپین سه شنبه های بدون خودرو طرحی در راستای عدم استفاده از خودروی شخصی و ترغیب و مشارکت مردم برای کاهش آلودگی هوا می باشد .
شهرستان رامهرمز هم به پیشنهاد انجمن زیست پویان طبیعت رامهرمز و همکاری دوچرخه سواران پرتلاش شهرستان به مدت 10 هفته است که این پویش را در شهرستان رامهرمز اجرایی نموده اند .