انتشار و توزیع کتاب « سیمای زیست محیطی شهرستان شوشتر » در بین ادارات شهرستان شوشتر ، به مناسبت هفته محیط زیست

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ؛ به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست کتاب « سیمای زیست محیطی شهرستان شوشتر » توسط انتشارات بهتا پژوهش اصفهان منتشر و در هفته محیط زیست در بین ادارات این شهرستان توزیع گردید .

علی فتحی نیا ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر ، با بیان این خبر افزود : کتاب « سیمای زیست محیطی شهرستان شوشتر » توسط این اداره در سال 1395 گردآوری و تألیف شده وبه عنوان اولین مجموعه در زمینه معرفی وضعیت و سیمای زیست محیطی یک شهرستان از سوی انتشارات بهتا پژوهش استان اصفهان در بهار 1396 به چاپ رسیده است . این کتاب که جهت معرفی گونه های طبیعی و حیات وحش، وضعیت زیست محیطی و مشکلات و چالشهای زیست محیطی شهرستان شوشتر و با هدف ارتقاء سطح آگاهی و بینش شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست تهیه گردیده مشتمل بر سه فصل ؛ معرفی شهرستان شوشتر ، محیط زیست طبیعی شوشتر و محیط زیست انسانی شوشتر می باشد .

وی در ادامه افزود : 30 جلد از این کتاب در مرحله نخست در بین ادارات شهرستان شوشتر و در هفته محیط زیست توزیع گردید و ان شاءالله درصدد هستیم در روزهای آینده این کتاب را دربین مراکز علمی و آموزشی و کتابخانه های این شهرستان نیز معرفی و توزیع نماییم .