نشست تخصصي آموزشي اداره محيط زيست مسجدسليمان با اعضاي انجمن هاي محيط زيستي مسجدسليمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان : نشست تخصصی آموزشی اداره محیط زیست مسجدسلیمان با اعضای انجمن های همیاران محیط زیست،  اعضای آموزشی انجمن دیده بان دوستداران محیط زیست و اعضای گروه بانوان طبیعت دوست آسماری برگزار شد.

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت:امروزه یکی از دغدغه‌های مردم مشکلات حاد زیست‌محیطی است که رفع این مشکلات مشارکت همگانی را می‌طلبد. سمن‌های محیط‌ زیستی جریان‌های داوطلبانه و خودجوشی هستند که در جهت حفاظت از محیط زیست در چند دهه اخیر به وجود آمده‌اند و نقش تقویتی مهمی در جهت مشارکت همگانی برعهده دارند.

گفتنی است در این جلسه مباحثی از جمله بحث و بررسی در خصوص چگونگی و نحوه آموزش در گروههای مختلف هدف به جهت جلوگیری از موازی کاری و یکنواختی کار، تقسیم بندی اعضای مربوطه با توجه به مدرک تحصیلی- محدوده زندگی و میزان علاقمندی در مقاطع مختلف تحصیلی و گروه های  هدف مختلف، تصمیم گیری در خصوص برگزاری نشست های ماهانه جهت بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های آموزشی و هماهنگی جهت تشکیل دوره های مختلف ضمن خدمت برای اعضای مربوطه جهت ارائه بهتر مطالب و تکمیل پکیج اطلاعاتی افراد مطرح گردید.