معرفی رییس جدید محیط زیست مسجد سلیمان

وحید شالویی به عنوان رییس جدید شهرستان مسجد سلیمان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- در مراسمی با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان و فرماندار شهرستان مسجد سلیمان از زحمات بهروز نجاتی رییس قبلی محیط زیست مسجد سلیمان تقدیر و وحید شالویی به عنوان رییس جدید اداره  حفاظت محیط زیست مسجد سلیمان معرفی شد.

احمد رضا لاهیجان زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در این مراسم نجاتی را از نیروهای توانمند و پر تلاش محیط زیست استان معرفی کرد وگفت: در مدت 6سال فعالیت ایشان در اداره محیط زیست مسجد سلیمان شاهد رشد و تحرک چشم گیر در تمام حوزه های محیط زیست ومشارکت و فعالیت  سازمانهای مردم نهاد شهرستان بوده و امیدواریم تا از این توانایی در جاهای دیگر استفاده نماییم.

 ایشان وحید شالویی رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان را از نیروهای فعال منطقه معرفی کرد و گفت: شالویی مدت 10سال بعنوان کارشناس در شهرستان مسجد سلیمان و رییس در شهرستان اندیکا خدمت نموده و از توانایی های بالایی بر خوردار است و می تواند ضمن تداوم این حرکت به توسعه  فعالیت  ها نیز ادامه دهد .

علیرضا گوروئی فرماندار مسجد سلیمان نیز از تلاش چند ساله نجاتی تقدیر واز رییس جدید خواست تا برنامه های خوبی که در این شهر در حوزه پسماند داشته و مشارکت با سازمانهای مردم نهاد را نیز دنبال نماید.

  در پایان نیز ضمن تقدیر از نجاتی ، وحید شالویی به عنوان رییس جدید محیط زیست مسجد سلیمان معرفی شد.