توزیع بیش از 4 تن علوفه جهت تغذیه وحوش در منطقه حفاظت شده کرائی شوشتر

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان - با نذر علوفه یکی از دوستداران حیات وحش ، بیش از 4 تن علوفه در منطقه حفاظت شده کرائی شهرستان شوشتر جهت تغذیه وحوش توزیع گردید .

 بهروز نجاتی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر ، با اعلام این خبر گفت : یکی از دوستداران طبیعت و حیات وحش که حدود 4200 کیلوگرم علوفه را نذر تغذیه حیات وحش نموده بود آنها را جهت توزیع تحویل محیط بانان منطقه حفاظت شده کرائی نمود و محیط بانان منطقه نیز این علوفه را در چندین نقطه از جمله نزدیکی آبشخورها و محل تردد قوچ و میش های وحشی منطقه توزیع نمودند .

وی ضمن قدردانی از عمل خداپسندانه آقای عوض کرایی  خیر محیط زیست اظهار داشت : نذر طبیعت اقدامی جهت حمایت از حیات وحش از سوی دوستداران محیط زیست و طبیعت بوده که هرساله برای حمایت از وحوش مناطق مختلف خصوصاً در فصول سرد سال که علوفه کمتری در اختیار آنها می باشد انجام می گیرد و می تواند کمک مؤثری در پایداری گونه های جانوری در زیستگاه های طبیعی آنها ایفا نماید .

وی افزود : این اقدام جهت کمک به تغذیه قوچ و میش کرائی به عنوان یکی از ارزشمندترین گونه های جانوری منطقه کرائی توسط محیط بانان منطقه صورت گرفت و امیدواریم با تغییر نگرش مردم و جلب مشارکت جوامع محلی در آینده بتوانیم صیانت بیشتری از این زیستگاه منحصر به فرد و زیستمندان آن داشته باشیم .