برگزاری نشست هم اندیشی محیط زیستی با سازمانهای مردم نهاد اهواز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- نشست هم اندیشی اداره محیط زیست اهواز  با سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی اهواز برگزار شد.

علی بنی عگبه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز در این خصوص گفت:به همت واحد آموزش و مشارکت های مردمی اداره محیط زیست اهواز و در راستای اعتلای سطح هم افزایی برنامه های زیست محیطی کلانشهر اهواز ، نشست هم اندیشی محیط زیستی با سازمانهای مردم نهاد محیط زیستی اهواز  در روز یکشنبه مورخ 24 دی ماه برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مدیران سمن های اهواز در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار گردید،درخصوص آیین بزرگداشت روز هوای پاک و استفاده از فرصت این مناسبت ملی در جهت ارتقای سطح فرهنگ محیط زیستی از طریق آموزش و اقدام عملی بحث و تبادل نظر گردید .

رییس اداره محیط زیست شهرستان اهواز بیان نمود: مشارکت جدی وعزم عمومی لازمه موفقیت همه برنامه های زیست محیطی در جامعه امروز است که با توجه به لزوم حضور فعال وهماهنگ سمن های زیست محیطی بویژه در مناسبت های ملی این نشست برگزار و نتایج خوبی حاصل شد که گام به گام به اطلاع عموم مردم رسانده می شود.

بنی عگبه اظهار کرد: در نظر داریم تا  این جلسات را بطور مستمر با حضور سازمان های مردم نهاد و مسئولین برای بررسی چالش های زیست محیطی و پاسخگویی به سوالات مردم در این زمینه را ادامه دهیم.