بازدید خبرنگاران و عکاسان استان خوزستان از تالاب هورالعظیم

به مناسبت روز جهانی تالاب ها، جمعی از خبرنگاران و عکاسان حوزه های مختلف خبری در استان خوزستان از تالاب هورالعظیم بازدید کردند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- به مناسبت روز جهانی تالاب ها جمعی خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و نشریات استان از تالاب هورالعظیم بازدید کردند. در جریان این بازدید که همزمان با سفر سرپرست محیط زیست طبیعی  و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان بود، در خصوص برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفاظت و حراست تالاب‌ها با ایشان مصاحبه‌های در تالاب هورالعظیم انجام شد .

عکاسی از پرندگان مهاجر، دیدار با صیادان و ماهیگیران  که دارای با پروانه صید ماهی بودن ، همراهی با محیط با هم در گشت کنترل و دانه ریزی جهت پرندگان تالابی باز دید از دریچه های باز شده تالاب  از برنامه‌های متنوع  بود که خبرنگاران در آن شرکت کرد.

تالاب هورالعظیم یکی از تالاب های بزرگ استان خوزستان است که امسال از لحاظ تنوع و تراکم پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی بیشترین جمعیت را به خود اختصاص داده بود و بسیاری از گونه های نادر برای اولین بار در این تالاب امسال مشاهده و سر شماری شدند.