پاکسازی عمومی شهر اهواز در استقبال از سال نو

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- احمد رضا  لاهیجان زاده مدیرکل محیط زیست خوزستان  در مراسم پاکسازی ساحل کارون در پنجشنبه 10 اسفند ماه ضمن قدردانی از شهرداری اهواز بدلیل توجه ویژه به موضوع پاڪسازی شهر گفت: در فرهنگ ایرانی و اسلامی همواره بر نظافت و پاڪیزگی تاڪید شده و این پاڪسازی ها نیز با توجه به استقبال از عید نوروز و زیبایی چهره شهر صورت می گیرد.

وی بر افزایش مشارڪت عمومی و حضور همه دستگاهها در این برنامه پاڪسازی تاڪید و تصریح ڪرد:  محوریت این پاڪسازی عمومی بر عهده شهرداری اهواز است اما انتظار می‌رود سایر دستگاهها و شهروندان نیز در این زمینه یاری گر شهرداری باشند.

لاهیجان زاده گفت: بر خلاف سایر شهرهای استان، ما در اهواز بدلیل مرڪزیت و وسعت یڪ هفته زودتر طرح پاڪسازی عمومی را آغاز ڪردیم و این طرح دو هفته دیگر نیز ادامه دارد.

وی اظهار امیدواری ڪرد: با اجرای این طرح، شهری پاڪ برای شهروندان و میهمانان نوروزی مهیا ڪنیم.

در این مراسم علاوه بر مدیر کل حفاظت محیط زیست  خون میرزایی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، شریفی بهداشت غرب، ، عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری و تنی چند از مدیران شهرداری حضور داشتند.

 لازم به ذکر است، پاڪسازی عمومی و نظافت شهری در روزهای 17 و 24 اسفندماه در ڪلیه ی شهرهای استان انجام شود.

با توجه به وسعت ڪار در ڪلانشهر اهواز و هماهنگی انجام شده بین اداره امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و شهرداری اهواز، برنامه پاڪسازی یڪ هفته زودتر از برنامه مصوب یعنی از 10 اسفندماه انجام می شود تا با شهری پاڪیزه به استقبال سال نو و مهمانان نوروزی رفت .