بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از اداره کل حفاظت محیط زیست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ضمن بازدید از نزدیک در جریان عملکرد بخش های مختلف از قبیل آزمایشگاه های شیمی هوا، بانک ژن و موزه تاریخ طبیعی و بخش انتشارات اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان روز شنبه ۱۲ اسفند ماه بازدید ۳ ساعته از مجموعه محیط زیست استان داشت.

حاجتی پس از این  بازدید در جلسه ای که با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولین محیط زیست استان برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه محیط زیست استان گفت تنوع ، گستردگی و سختی کار مجموعه محیط زیست و هیچ کس پوشیده نیست و آنچه مسلم است مجموعه اعتبارات متناسب با گستردگی و سختی کار در این مجموعه  دیده نشده است.

 وی ادامه داد: با بسیاری از مشکلات و دشواری کار شما کاملا آشنایی دارم و تلاش خواهم کرد تا در حد توان به مجموعه محیط زیست استان کمک می شود تا بسیاری از این مشکلات برطرف گردد .

در ابتدای این جلسه، احمدرضا لاهیجان زاده  مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن قدردانی از حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در اداره کل حفاظت محیط زیست، درخصوص وظایف و ماموریت های محوله سازمانی مطالبی بیان نمود و خواستار  توجه ویژه مناسب با وظایف مرتبط با کار محیط زیست شد.

بیمه مسولیت محیط بانان ،بازسازی وسایل نقلیه فرسوده ، بازنگری در شاخص های بخش محیط زیست در برنامه وبودجه، تأمین نیرو و استخدام های جدید جهت پست های خالی در محیط زیست استان ،بحث فوق العاده ویژه کارشناسان ،جیره غذایی و نوبت کاری  محیط بانان، هزینه های سنگین دستگاه های سنجش آلودگی هوا و تبدیل وضعیت کارکنان طرحی و قراداد معین  از مهمترین موارد مطرح شده با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بود.