برگزاری جشن نهال کاری در محیط کتابخانه شهید مطهری رامشیر

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان ، به مناسبت فرا رسیدن 15 اسفند ، جشن نهال کاری با  همکاری ادارات محیط زیست ، بهزیستی و مدیریت کتابخانه های شهرستان و با حضور مسولین و کودکان  در محیط کتابخانه شهید مطهری شهرستان رامشیر برگزار گردید.

داود رشیدی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامشیر در این خصوص گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای سبز و پوشش گیاهی  که  بسیاری از عوارض ناشی از ریزگردها و آلودگی هوا و ناسالم بودن هوای شهرها به‌دلیل کمبود پوشش گیاهی است ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، یکی از اساسی ترین وظایفی که امروز همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و جلوگیری از تخریب این منابع است و به گونه ای باید عمل شود که حفاظت از محیط زیست و مراتع، به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رشیدی پور تاکید کرد: منابع طبیعی نه فقط به نسل حاضر، بلکه به تمامی نسل های آینده کشور تعلق دارد و باید به خوبی حفظ و به آیندگان سپرده شود.

در ادامه برنامه درختکاری ، با اهدا مداد رنگی به همراه دفتر نقاشی ، کودکان با برگزاری نقاشی اهمیت درختکاری را به تصویر کشیدند.

همچنین در پایان برنامه با اهدا یک جلد کتاب با موضوع محیط زیست به کتابخانه عمومی شهرستان و سایر مسولین از حضور تمامی افراد  شرکت کننده در برنامه تشکر و قدر دانی گردید.