یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در مانور بزرگ حافظان زمین شرکت خواهد کرد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان- : این مانور با هدف افزایش همکاری بین اداره کل حفاظت محیط زیست ،سازمان  جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی استان در روز شنبه ۲۶ اسفند ماه برگزار می گردد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- نیروهای یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در مانور حفاظت زمین شرکت می‌کنند .

حسن آقا شیر محمدی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب گفت : این مانور با هدف افزایش همکاری بین اداره حفاظت محیط زیست جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در روز شنبه ۲۶ اسفند ماه برگزار می گردد. وی ادامه داد: قرار است در این مانور در  حوزه هایی مانند تغییر کاربری اراضی حفاظت از جنگل ها و جلوگیری از تخریب آنها مورد  تمرین قرار گیرد .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: با توجه  به تشابه وظایف سازمانی این ادارات می توانند با همکاری هم بسیار موفق تر عمل نمایند   و از دستاوردهای این مانور در زمینه همکاری و مشارکت در حفاظت و حراست از اموال الهی کمک گرفته شود .

لازم به ذکر است، مانور حافظان زمین با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی روز شنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۶ در اهواز برگزار می گردد.