برگزاری نشست منطقه‌ای روسای مدیریت عملکرد محیط زیست در اهواز

نشست منطقه 4 روسای مدیریت محیط زیست در اهواز برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- نشست منطقه ای روسای ادارات محیط زیست استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد .

در این نشست احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، حوزه ارزیابی و عملکرد را از بخش های حساس هر اداره دانست و گفت: شما باید ضمن بررسی عملکرد و رسیدگی به شکایات بر وظایف سازمانی مجموعه تسلط داشته باشید.وی پیشگیری را بسیار مهم‌تر دانست و گفت: نباید منتظر بمانیم تا اتفاقی حاصل شود و بعد وارد عمل شویم.

لاهیجان‌زاده شناسایی نقاط تهدید و ارائه راهکار برای برطرف شدن مشکلات و سلامت اداری را از مهمترین وظایف این حوزه دانست.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ارائه عملکرد مجموعه در غالب فرم سازمانی را یکی دیگر از وظایف این مجموعه دانست و گفت:نیاز است تا در این حوزه نیز تلاش شود که زحمات همکاران به درستی انعکاس یابد.

اعجازی رییس گروه ارزیابی عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز ضمن تقدیر از میزبانی استان خوزستان برای برگزاری این نشست، از برنامه‌های کاری این حوزه مطالبی بیان نمود.

لازم بذکر است در این نشست عباس سعدیان زاده رییس مدیریت عملکرد اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به عنوان رییس این حوزه در بین ادارات کل این منطقه انتخاب شد.