نخستین جلسه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در سال ۹۷ تشکیل شد


 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت 97 نخستین جلسه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان به ریاست مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تشکیل گردید.
 در این جلسه احمد رضا لاهیجان‌زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان به تشریح عملکرد این اداره کل در سال ۹۶ پرداخته و برخی از حوادث و رویدادهای زیست محیطی این سال اشاره نمود و در خصوص اولویت‌های سال جدید مطالبی بیان نمود و گفت: در زمینه پایش صنایع باید طبق برنامه منظم پیش رفته و از مسئولین شهرستان خواست تا نسبت به موضوعات زیست محیطی منطقه خود اشراف کامل داشته باشند و به صورت منظم  سرکشی به مناطق را داشته و کنترل و نظارت بر صنایع آلاینده را افزایش دهند.
لاهیجان‌زاده درخصوص روند تشکیل جلسات شورای اداری گفت: در تلاش هستیم تا این جلسات به صورت منظم و تاریخ های مقرر برگزار گردیده تا بهتر توانیم مسائل استان را رصد و پایش نماییم.
 در این جلسه روسای تعدادی از واحدهای تابعه محیط زیست استان به نمایندگی از سایر همکاران مطالب و مشکلات را مطرح نموده و در پایان نیز از تعدادی از محیط بانان استان که در سال ۹۶ تلاش و اقدامات موثری داشتند، تقدیر شد.
 لازم به ذکر است در این جلسه دکتر شریعتی استاندار خوزستان و دکتر حاجتی رئیس سازمان برنامه ریزی استان خوزستان نیز به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.