تقدیر از شهرستانهای فعال در عرصه روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- در مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از شهرستان های فعال در بخش روابط عمومی محیط زیست خوزستان تقدیر شد.

در این مراسم احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های بخش روابط عمومی گفت: خوشبختانه در این حوزه کارهای اساسی در زمینه اطلاع رسانی سریع و گسترده صورت پذیرفته است.

 وی ادامه داد: برنامه تجهیزات بخش روابط عمومی به وسایل مورد نیاز سمعی و بصری و نرم‌افزاری در سال جاری در دستور کار قرار گرفته و در تلاشیم تا واحدهای تابعه نیز در به تجهیزات مستند سازی مناسب از قبیل دوربین فیلمبرداری و عکاسی مجهز گردند.

در ادامه شهریار عسکری رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز گزارشی از عملکرد این اداره در سال ۹۶ ارائه نمود و گفت: در سال گذشته بیش از 11 سفر مهم استانی در حوزه ریاست و معاونین سازمان محیط زیست به خوزستان انجام شده که خود گویای اهمیت مسائل زیست محیطی استان بوده است.

او ادامه داد: در زمینه اطلاع رسانی و برگزاری مناسبت های زیست محیطی، نمایشگاه، همایش و سمینارها با مشارکت سایر ادارات به صورت گسترده در سطح استان برگزار شده که همگی حاصل تلاش جمعی پرسنل محیط زیست خوزستان در سراسر استان می باشد .

در این مراسم از روسای ادارات محیط زیست شهرستان های دزفول، شوشتر، مسجد سلیمان ،باغملک و رییس پارک ملی دز بعنوان برترین های حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی تقدیر بعمل آمد.