نشست با استاندار خوزستان به مناسبت هفته محیط زیست

نشست مشترکی با حضور دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و برخی از مدیران اجرایی استان، در هفته محیط زیست در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، در این نشست که شامگاه گذشته 19 خردادماه همزمان با هفته محیط زیست در آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی این دانشگاه برگزار شد، استاندار خوزستان به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت زیست محیطی استان پرداخت.

دکتر شریعتی بر ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز تأکید کرد و افزود: خوشبختانه در مجموعه استانداری خوزستان توانسته‌ایم از تجربیات این استادان در بخش‌های مختلف استفاده نماییم.

در ادامه این نشست احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خوزستان نیز به وضعیت زیست‌محیطی استان خوزستان و همچنین تالاب‌های هورالعظیم و هویزه، اشاره کرد. و خواستار مشارکت هرچه بیشتر دانشگاه در انجام برنامه های زیست محیطی شد.وی به برخی از موارد که اساتید می توانند در زمینه بهبود و کاهش آلودگی های زیست محیطی داشته باشند اشاره نمود و گفت توان و تجربه خوبی در مراکز علمی استان وجود دارد وباید با همفکری راه های توسعه همکاری را افرایش داد.