ديدار روسا و كاركنان ادارات محيط زيست و منابع طبيعي با فرمانده نيروي انتظامي انديكا

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان - روسای اداره حفاظت محیط زیست  و منابع طبیعی شهرستان اندیکا به همراه پرسنل اداره در راستای پاسداشت  13 مهر ماه، روز نیروی انتظامی با هدف افزایش همکاری های مشترک در زمینه های محیط زیستی با فرمانده انتظامی شهرستان در دفتر ایشان دیدارنمودند.

مصطفی یوسفی قندعلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا در این نشست مبانی محیط زیست و قابلیت و پتانسیل ها و معضلات و مشکلات و چالش های پیش روی محیط زیست در حوزه استحفاظی را تشریح و نحوه تعامل و همکاری دو جانبه مامورین محیط زیست و نیروی انتظامی را عنوان نمود .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ملی بودن بحث محیط زیست، بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاهها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی از سازمان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت و حراست از محیط زیست تاکید کرد.

یوسفی ضمن تقدیر از همکاری همه جانبه نیروی انتظامی در راستای برخورد با تخلفات زیست محیطی، بخش اعظمی از موفقیتهای محیط زیست در شهرستان را مرهون همکاری خالصانه نیروی انتظامی دانست.

فرمانده نیروی انتظامی نیز با اشاره به اینکه محیط زیست یک امانت الهی است و همه ما وظیفه داریم این امانت را به بهترین نحو به نسلهای آینده منتقل کنیم، آمادگی کامل مجموعه نیروی انتظامی شهرستان را جهت هرگونه کمک در راستای حفاظت وحراست از محیط زیست اعلام نمود.

در پایان رییس اداره محیط زیست شهرستان لوح تقدیر به پاس زحمات ذلقی فرمانده محترم نیروی انتظامی در راستای همکاری با محیط زیست به ایشان تقدیم نمود.