هنرمندان در حفاظت محیط زیست نقش بسزایی دارد

  مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی انسان و محیط زیست در دزفول بر نقش هنرمندان در حفاظت از محیط زیست تاکید کرد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی انسان و محیط زیست به میزبانی مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار شد. در این جشنواره که با حضور جمعی از هنرمندان بین المللی از  جمله کشور هلند برگزار شد، احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان، برگزاری جشنواره بین المللی با موضوع محیط زیست در خوزستان را مایه افتخار دانست و گفت:خوزستان به لحاظ تاریخ و محیط زیست از توان و پتانسیل بالایی برخوردار است و باید از ظرفیت  هنرمندان برای معرفی و مشارکت مردمی جهت حفاظت از محیط زیست تلاش کنیم.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع هنرمندان اشاره و تاکید ایشان بر حضور فعال هنرمندان در عرصه  های  فعالیت‌های  اجتماعی و  محیط زیست را یاد آور  شد.

 لاهیجان زاده در بخش پایانی سخنان خود به توان زیستی شهرستان دزفول و همچنین وجود جنگل‌های دز وکرخه و گونه های با ارزشمندی چون گوزن زرد ایرانی اشاره نمود و گفت: از انتخاب لوگوی جشنواره با نماد گوزن زرد ایرانی که شاخص استان خوزستان یم باشد نیز  تقدیر کرد.

 لازم به ذکر است: در یان جشنواره نمایشگاهی از آثار هنرمندان در قالب هنر های تجسمی در محل فرهنگسرای سینمای دزفول برگزار شد.

 در این همایش امام جمعه و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.