بازدید دادستان ، رئیس دادگستری و قضات از موزه تاریخ طبیعی و تالاب بین المللی شادگان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در مورخ دادستان ،رئیس دادگستری و قضات شهرستان شادگان از مرکز بازدید کنندگان و تالاب بین المللی شادگان بازدید نمودند .

رحیم مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان درباره این بازدید عنوان نمود، مسئولین دستگاه قضایی شهرستان شادگان از موزه تاریخ طبیعی تالاب و مرکز بازدید کنندگان و سپس در ادامه از تالاب بین المللی شادگان نیز بازدید میدانی بعمل آوردند و درخصوص همکاری دستگاه قضایی با مجموعه محیط زیست برای تسریع در پیگیری های پرونده های قضایی و جلوگیری از تخریب محیط زیست بحث و تبادل نظر شد.

در این بازدید دادستان به برخورد جدی با متخلفین غیر قانونی و معرفی آنان به دادگاه تاکید نمود. همچنین شرح مفصلی از پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی شادگان و جایگاه و اهمیت منطقه تحت مدیریت و وسعت بسیار زیاد آن مطالبی ارائه گردید .

 در ضمن بازدید میدانی مسئولین  قضایی از تالاب بر اهمیت و جایگاه بین المللی آن و لزوم توجه بیشتر دستگاه های ذیربط به مساله حق آبه و ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در کنار تالاب برای بازدید کنندگان و جلوگیری از تغییر وضعیت طبیعی آن تاکید شد .

لازم بذکر است، در این بازدید رئیس اداره بنیاد شهید و رئیس اداره راهداری نیز حضور داشتند .