دستگیری متخلف حمل و عرضه ماهی همزمان با فصل ممنوعه در رامشیر

 رییس اداره حفاظت میحط زیست شهرستان رامشیر از دستگیری متخلف حمل و عرضه غیرمجاز 515 قطعه ماهی همزمان با فصل ممنوعه در شهرستان رامشیر خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، متخلف حمل و عرضه 515 قطعه ماهی همزمان با فصل ممنوعه  در شهرستان رامشیر دستگیر شد.

داود رشیدی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامشیر در این خصوص گفت: با توجه به  ممنوعیت صید در فصل تخم ریزی ، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در راستای پایش و کنترل رودخانه جراحی با هماهنگی نیروهای انتظامی، متخلف حمل و عرضه ماهی که اقدام به خرید ماهی از سطح شهرستان و انتقال آن به شهرستان مجاور می کرد ،  دستگیر نمود و متخلف پس از تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

وی درخصوص ماهی های کشف شده از متخلف گفت:515 قطعه ماهی مکشوفه که بیشتر سرخه و بنی بودند با هماهنگی مسئولین قضایی  و بعد از تأیید دکتر دامپزشکی به بهزیستی شهرستان تحویل داده شد.

لازم بذکر است، طبق قانون و مقررات حفاظت محیط زیست، صید ماهی از 15 اسفند ماه تا  15 اردیبهشت ماه که مقارن با فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان است به مدت دو ماه در کلیه منابع آبی استان اعم از رودخانه، تالاب، دریاچه و آب بندهای طبیعی ممنوع است.