دستیابی به اهداف کلی سازمان از اولویت های کاری مدیر کل جدید محیط زیست خوزستان

  محمد جواد اشرفی در جلسه معارفه خود، تحقق و دستیابی به اهداف سازمان حفاظت محیط زیست را  اولویت های کاری خود اعلام کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، محمد جواد اشرفی مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست خوزستان در جلسه معارفه خود گفت: برنامه‌های ما در اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در چارچوب سیاست ها و اهداف کلی سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود و پیگیری برنامه‌های استانی که تاکنون توسط دکتر لاهیجان زاده و پرسنل  این اداره کل دنبال شده را تا رسیدن به نتیجه کامل ادامه خواهیم داد و  برنامه هایی که بنا به ضرورت و موقعیت می بایستی ترسیم شود را از مهمترین کارهای اولویت‌دار خود در مسئولیت‌ جدید  اعلام نمود.

 وی  همکاری و همراهی همه پرسنل  در انجام این  وظایف را خواستار شد و گفت: دستیابی به این اهداف و برنامه‌ها نیازمند همکاری تک تک  همکاران عزیز در اداره کل حفاظت محیط زیست و شهرستان‌های تابعه می باشد.

مدیر کل محیط زیست خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص همراهی و همدلی همه پرسنل در انجام وظیفه سازمانی گفت: جدا از نوع فعالیت و شرح وظایفی که هر یک از پرسنل در این مجموعه  دارند، همه می بایست برای انجام امور با همدیگر  همکاری داشته باشند .

اشرفی  با اشاره به  اصل پنجاهم قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانسته و گفت: با همکاری و همدلی می‌توانیم در انجام وظایف به گونه‌ای عمل کنیم که علاوه بر حفاظت از محیط زیست، رضایت مردم و خشنودی  خداوند را نیز در پی داشته باشد.

مدیر کل جدید در بخش پایانی سخنان خود از سالها تلاش و کوشش دکتر لاهیجان‌زاده در زمان تصدی مدیر کلی محیط زیست خوزستان تشکر کرد و بر ای ایشان در مسئولیت‌ جدید آرزوی موفقیت نمود .

لازم بذکر است، جلسه تودیع و معارفه رسمی مدیر کل پیشین و جدید محیط زیست خوزستان در آینده نزدیک و با حضور مسئولین کشوری و استانی انجام خواهد شد.