برگزاری جلسه هم اندیشی با انجمن های دوستدار محیط زیست در باغملک

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، جلسه هم اندیشی اداره حفاظت محیط زیست باغملک و انجمن های دوستدار محیط زیست این شهرستان با هدف بررسی  معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان برگزار گردید.

در این جلسهسسید سعید موسوی رییس اداره محیط زیست شهرستان باغملک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های موثر و مداوم این انجمن ها در سطح شهرستان گفت: انجمن ها و سازمان های مردم نهاد نقش مهم و موثری در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه دارند و با توجه به نقش آموزش و فرهنگ سازی در حفاظت از محیط زیست درخواست نمود انجمن ها در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی کوشا و  فعال باشند.

وی  به ارائه چالش ها و معضلات زیست محیطی منطقه و به خصوص بحث آموزش و فرهنگ سازی در سطح شهرستان، مدیریت پسماند، شکار و صید غیر مجاز و پایش صنایع در منطقه پرداخت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همکاری  این اداره با انجمن های مردم نهاد گام های موثری در راستای بهبود وضعیت محیط زیست منطقه برداشته  شود.

 در ادامه مدیران انجمن ها هر کدام به بیان دیدگاه ها و نظرات در خصوص چالش ها و مشکلات زیست محیطی شهرستان پرداختند و آمادگی و همکاری خود را با اداره محیط زیست شهرستان در راستای پیشبرد اهداف محیط زیستی اعلام کردند.