برگزاري جلسه هم انديشي با رياست اداره تبليغات اسلامي در خصوص برگزاري مراسمات عزاداري ماه محرم در باغملک

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، جلسه هم اندیشی با ریاست اداره تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم برگزار شد.

در راستای ضرورت روشنگری اجتماعی در حوزه محیط زیست و با عنایت به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و برگزاری مراسم عزاداری هیات های مذهبی در ماه های محرم و صفر جلسه ای با ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک برگزار گردید.

در این نشست موسوی رییس اداره حفاظت محیط زیست باغملک ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم در خصوص اشاعه فرهنگ زیست محیطی و بکارگیری الگوهای ایرانی- اسلامی در این ایام و همچنین مشارکت همه عزاداران در امر حفظ محیط زیست با رویکرد کاهش تولید زباله و با تاکید بر عدم استفاده از ظروف یک بار مصرف و عدم دور ریز غذاهای نذری تاکید نمودند.

موسوی در ادامه افزود: از تمامی اقشار و به خصوص جامعه روحانیت معزز، امام جمعه، سخنرانان هیئت ها و مداحان انتظار می رود با توجه به جایگاهی که در بین اقشار مختلف جامعه دارند در این ایام سوگواری مانند سال های گذشته ضمن هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسمات، مسائل زیست محیطی و مشارکت کردن همه عزاداران در حفظ محیط زیست را اطلاع رسانی نمایند.