محرم محیط زیستی در شادگان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، انجمن پیشگامان محیط زیست با همکاری اداره محیط زیست شادگان در ادامه پویش محرم ودر راستای اعتلای فرهنگ محیط زیستی و تحقق اهداف فرهنگی و کمک به هم نوعان که یکی از اهداف نهضت عاشورا بوده اقدام به اهداء کیسه پلاستیک بین مردم با شعار محرم و محیط زیست  نموده است.

مجدمی رییس اداره حفاظت محیط زیست شادگان با بیان این مطلب اعلام نمود: درادامه همین برنامه ها آموزش فرهنگ محرم و محیط زیست در بین اقشار جامعه توسط انجمن پیشگامان محیط زیست شادگان با همکاری این اداره با اهدای بسته های کیسه پلاستیکی همراه با شعارهای محیط زیست در دهه اول محرم درسطح شهر اقدام گردید.

 وی در ادامه این برنامه ها بیان داشت که این اداره نیز آموزش چهره به چهره موکب ها وهیئت های حسینی توسط کارشناس اداره محیط زیست در دستور کار خود قرار داده است .این برنامه در حال حاضر در سطح شهر شادگان و شهر خنافره تا روز سیزدهم محرم مورد اجرا قرار می گیرد .

درپایان مجدمی از شهرداری های شادگان و خنافره که این اداره و انجمن پیشگامان را در جهت اعتلای فرهنگ محیط زیست در ایام محرم یاری نمودند، نهایت تشکر و قدردانی نمود.