برگزاری همایش محیط زیستی به مناسبت گرامیداشت روز ملي هواي پاك با محوریت هوای پاک، اقدام و عمل در امیدیه

 رئيس اداره حفاظت محيط زيست امیدیه از برگزاری همایش محیط زیستی به مناسبت گرامیداشت روز ملي هواي پاك با محوریت هوای پاک، اقدام و عمل در محل سالن سينما قديم كارگري مجموعه فرهنگي شماره يك شهرستان امیدیه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- علی معماری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان امیدیه با اعلام این خبر گفت: این همایش محیط زیستی با هدف فرهنگ‌سازي درخصوص اهمیت هوای پاک و مقابله با آلودگي هوا، آگاهی گروه‌های مخاطب درخصوص نقش پراهمیت هوای سالم و به ویژه اهمیت لایه ازن در بقای زمین و موجودات زنده آن و تأثیر گازهای گلخانه‌ای در تغییر اقلیم برگزار شد و مدرس دوره، ضمن ارائه مطالب آموزشی و انگیزشی به تشریح دلایل گرامیداشت مناسبت‌های زیست محیطی با تأکید بر هوای پاک پرداخت.
لازم بذکر است، در ابتدای این جلسه فرماندار امیدیه، بخشدار مرکزی و رئیس هیئت کوهنوردی و سنگ نوردی باشگاه نفت امیدیه ضمن گرامیداشت روز جهانی هوای پاک بر حمایت از محیط زیست، درختان و طبیعت به منظور ایجاد و حفظ هوای پاک تأکید کردند و اظهار داشتند که تنها راه حفظ محیط زیست این است که همگام با هم در جهت پاکیزه‌سازی محیط زیست قدم برداریم.
همچنین در بخش پایانی برنامه ، نماهنگی در زمینه هوای پاک، نقاشی‌های ارسالی در ارتباط با ارزش هوای پاکیزه و خطرات و آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا به نمایش درآمد.