مراسم گرامیداشت روز ملی هوای پاک در آغاجاری

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان ، به مناسبت روز ملی هوای پاک سال 98 مراسم گرامیداشتی توسط پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آغاجاری با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه شهید عباس سادات شهرستان آغاجاری برگزار شد.
در ابتدای برنامه شیرعلی معاونت پرورشی به اهمیت محیط زیست و همت مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در ایجاد فرهنگ زیست محیطی با کمک اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آغاجاری اشاره کرد .
سپس عباس شهروئی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آغاجاری ضمن خوش آمد گویی مطالبی در خصوص روز هوای پاک و شعار امسال (اقدام و عمل ) ارائه کرد. در اين مراسم دانش آموزان با اهميت هواي پاك و راه هاي پيشگيري از آلودگي هوا آشنا شدند و با انجام  برنامه هاي متنوع شامل كاشت نهال در باغچه مدرسه  و پاكسازي محيط مدرسه و مسیر پیاده روی اين روز را گرامي داشتند.
از جمله برنامه هاي اين روز خواندن شعر ، دکلمه خوانی  و سرود محیط زیست  ، دوچرخه سواري و پياده روي تا بوستان شهرداری بود ،كه دانش آموزان مدرسه  با انجام  آنها شور و علاقه خود را به محيط زيست و هوايي پاك و سالم به معرض نمايش گذاشتند.
لازم بذکر است ، در این مراسم رییس آموزش و پرورش و اعضای شورای شهر ، مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.