برگزاری کارگاه آموزشی کتاب کار و راهنمای آموزشی محیط زیست ویژه مدیران و مربیان پیش دبستانی آبادان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، کارگاه آموزشی کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مدیران و مربیان پیش دبستانی شهرستان آبادان توسط اداره محیط زیست در محل تالار مهر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی نحوه تدریس کتاب های کار و راهنمای آموزش و محیط زیست به مدیران و مربیان مهدهای کودک زیر نظر اداره آموزش و پرورش ارائه گردید و دو کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان کودکان پیش دبستانی و مبانی آموزش محیط زیست و مشاکرت خانواده ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستانی بین مربیان توزیع شد.
علی فتحی نیا رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان در این خصوص بیان داشت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی افزایش سطح آگاهی و توانمندی مدیران و مربیان مهدهای کودک در زمینه محیط زیست و برای ارتباط، انتقال بهتر آموزش های محیط زیستی به کودکان از طریق داستان ها و بازی های کودکانه خلاق و شاد که در این دو کتاب توسط گروه های متخصص نگاشته شده که نتیجه آن افزایش سطح آگاهی و فرهنگ محیط زیستی در تمام اقشار جامعه می باشد.
در پایان کارگاه آموزشی از مدیران و مربیان مهدکودک خواسته شد، مسئله بحران محیط زیست را جدی دانسته و در انتقال فرهنگ محیط زیستی در مهدهای کودک و پیش دبستانی خود بین تمام کودکان تلاش نموده تا در آینده نسلی آگاه، حافظ و دوستدار محیط زیست داشته باشیم.