برگزاری دوره آموزشی رانندگی تدافعی ویژه پرسنل اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از برگزاری کلاس آموزشی رانندگی تدافعی خبر داد.
شالوئی گفت : دوره آموزشی رانندگی تدافعی با هدف آشنایی و بازآموزی قوانین عمومی رانندگی ،افزایش و بهبود دیدگاه ایمنی در مبحث ترافیکی، افزایش مسئولیت پذیری و کاهش حوادث جاده ای ،انتقال تجربیات مشترک جهت ساخت زیربنای ترافیک جاده ای ایمن تر، برگزار شد .
وی افزود: در این دوره آموزشی کاظمی از واحد  Hse شرکت  Cnpci نسبت به ارائه مسائل تئوری این دوره با هدف افزایش آگاهی پرسنل در تقلیل خطرات ناشی از رانندگی و کاهش صدمات حاصل از آن با رعایت مقررات و دستورالعمل های راهنمایی و رانندگی و بازدید عملی از خودروهای موجود در اداره اقدام نمود .
شالوئی گفت: مطالبی درخصوص شرایط جاده ای و رانندگی ، ترکیبات سازنده لاستیک و علائم و مشخصات آن ، برخورد  در شرایط اضطراری ، تصادفات،ترکیدن تایر، بریده شدن ناگهانی ترمز و ... سیستم روشنایی خودرو، کاهش مصرف سوخت خودرو، اقدام در شرایط آتش سوزی خودرو و ..  توسط کاظمی به پرسنل ارائه شد .  همچنین پس از آن کلیه پرسنل در قسمت پارکینگ اداره نسبت به بررسی وضعیت خودرو و لاستیک اقدام کردند .