گرامیداشت هفته محیط زیست باشعارملی" جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران " در رامهرمز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان-درراستای اجرای ویژه برنامه‌های هفته محیط زیست،اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز از تاریخ17 الی ۲۳ خردادماه همزمان با سراسرکشور و با شعار ملی " جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران " اقداماتی را انجام داد.
محسن مرحمتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رامهرمز با بیان این خبر گفت: 5 ژوئن روز جهانی محیط زیست، روزی است که از سوی سازمان ملل برای افزایش آگاهی مردم برای نگهداری محیط زیست و تحریک سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری انتخاب شده‌است. هر روز درختان بسیاری با قساوت، قلع و قمع می شوند و آب ها به هدر رفته و آلوده می شوند. جنگل های طبیعی ازمیان می روند، بسیاری از گونه های زیستی در حال انقراض هستند و صدها گونه به علت از دست دادن زیستگاه های خود، نابود شده اند و عاجزانه از عموم مردم خواهشمندم نسبت به محیط زیست خود احساس مسئولیت کنند و در حفظ آن کوشا باشند.
وی افزود: در اجرای گرامیداشت هفته محیط زیست این اداره اقدام به نصب بنر در میادین اصلی شهرستان و کلیپ معرفی محیط بان و منطقه حفاظت شده دیمه توسط یکی از محیط بانان و همچنین برگزاری مسابقه مجازی بین عموم شهروندان نموده که به قید قرعه به ۱۵نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می گردد.