تقدير و تجلیل از فرمانده درياباني آبادان در جهت حفاظت از محيط زيست

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، علی فتحی نیا از فرمانده دریابانی آبادان جهت حفاظت از محیط زیست تقدیر و تشکر نمود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبادان، با اهدای لوح تقدیر با امضای محمدجواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان از زحمات و تلاش های فرمانده دریابانی آبادان جهت حفاظت و پاسداری از مرزهای آبی و همچنین از گشت های دریایی جهت جلوگیری از تخلیه گازوئیل قاچاق در دریا ،  قاچاق جانوران وحشی در این شهرستان تقدیر بعمل آورد.
همچنین فتحی نیا با اشاره به اهمیت نقش امنیت در جامعه آن را به مثابه اکسیژن برای حیات دانست و گفت: همه دستگاه‌ها باید در تأمین امنیت مشارکت داشته باشند
فرمانده دریابانی آبادان تأکید کرد پرسنل دریابانی در حفاظت از محیط زیست ، جلوگیری از آلودگی آبها و قاچاق گونه های جانوری باید نقش فعال داشته باشد و هر جا که لازم باشد از نیروهای دریابانی و تجهیزات آنها در نیل به این هدف استفاده خواهیم کرد.
در پایان فتحی نیا، تقدیر نامه مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان را به فرماندهی دریابانی آبادان تقدیم نمود.
  این تقدیر نامه ، بدلیل مساعدت و حسن همکاری خالصانه  با اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در برقراری نظم و امنیت و برخورد با عوامل تخریب محیط زیست که بیانگر احساس مسئولیت و ادای دین وی میباشد به ایشان تقدیم شد و از ایشان صمیمانه تشکر و قدردانی  شد.