برگزاری مراسم بزرگداشت روز محیطبان در محل فرمانداری ویژه دزفول

طی مراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت ضامن آهو ، علی بن موسی الرضا و همچنین روز ملی محیطبان در محل فرمانداری ویژه شهرستان دزفول برگزار گردید از محیطبانان متخب این اداره با اهدای لوح و همچنین رونمایی از مستند قلب هایی برای طبیعت تقدیر گردید.
رضا قپانچی پور رییس اداره محیط زیست پارک ملی دز  در این مراسم ضمن تبریک این روز خجسته با معرفی پارک ملی دز وجاذبه های گردشگری آن به اهمیت و پتانسیل این منطقه در حوزه اکوتوریسم اشاره نمود و خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولین به مقوله محیط زیست گردید. و. همچنین با توجه به تنوع گونه ایی و. بستری که اکوسیستم منطقه پارک ملی دز به عنوان تنها بازمانده جنگل های نیمه گرمسیری ایران ایجاد نموده این مکان را جهت انجام پروژه های تحقیقاتی و. علمی تبدیل نموده است. ایشان در. ادامه خاطر نشان کردند ، محیطبانان بازوان پر توان و ایثارگران عرصه دفاع از طبیعت هستند که جانانه در این راه خدمت میکنند. که جبران زحمات آنان بسیار دشوار است .
در ادامه ، مهندس علی فرهمند پور فرماندار ویژه شهرستان دزفول ضمن تبریک روز ملی محیطبان با تقدیر از زحمات بی دریغ این عزیزان به لزوم ایجاد بستری در فضای مجازی و انجام  فعالیت آموزشی در محیط رسانه های جمعی بعنوان ابزاری قدرتمند در جهت فرهنگسازی تاکید نمودند.
در بخش دیگر این مراسم اولین اکران مستند  زیبای (قلبهایی برای طبیعت) که با همکاری این اداره و انجمن سفیران بانگ ایران زمین و. گروه فرهنگی و. هنری دزلند با هدف نشان دادن تلاشها و رشادت های محیط بانان تهیه و تدوین گردیده بود به نمایش گذاشته شد .
در پایان مراسم از محیطبانان منتخب این اداره با اهدای لوح تقدیر قدر دانی گردید ، همچنین با اهدای لوحی توسط مدیر  محترم انجمن سفیران بانگ ایران زمین سرکار خانم نیکوراد از  زحمات و همکاری های بی دریغ رییس اداره پارک ملی دز مهندس رضا قپانچی پور  تقدیر بعمل آمد.