بازدید از کتابخانه عمومی بوعلی سینا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

 رییس اداره محیط زیست پارک ملی دز  به همراه پرسنل این اداره از کتابخانه عمومی بوعلی سینا شهر میانرود بازدید کردند
به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان خوزستان- به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار در تاریخ ۲۸ آبان ماه سال جاری، رییس و پرسنل اداره محیط زیست پارک ملی دز از کتابخانه عمومی بوعلی سینا واقع در شهر میانرود از توابع شهرستان دزفول بازدید و با  احمدی مسئول این کتابخانه دیدار کردند.
در این دیدار احمدی استقبال از این بازدید، ارتقای امنیت اجتماعی و فرهنگ عمومی را منوط به افزایش سرانه مطالعه توسط شهروندان محترم دانست و ترویج فرهنگ کتابخوانی را امری ضروری و لازم دانست.  
رضا قپانچی پور رییس اداره پارک‌ملی دز نیز با تبریک هفته کتاب و روز کتابدار گفت: کتابخوانی و افزایش سواد محیط زیستی در بین جامعه منجر به داشتن محیط زیستی سالم تر و جامعه ای پویاتر می گردد و برای دست یافتن به این مهم، میتوان با برگزاری فعالیت های فرهنگی با موضوع محیط زیست به نتیجه ای مطلوب دست یافت .
در پایان این دیدار با در نظر گرفتن پتانسیل های موجود در خصوص برگزاری فعالیت های مشترک بین نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول و اداره محیط زیست پارک ملی دز به تبادل نظر، گفتگو و برنامه ریزی پرداخته شد. همچنین به منظور افزایش دسترسی و ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین شهروندان محترم شهر میانرود  مجموعه ای از کتاب های کاربردی با موضوع محیط زیست به کتابخانه عمومی بوعلی سینا اهدا گردید.