بهره‌برداری از سیستم تصفیه پساب انسانی شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- سیستم تصفیه پساب انسانی شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن افتتاح این تصفیه‌خانه از اقدامات زیست محیطی شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون بازدید کرد.
محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از مراحل تولید کمپوست از باگاس ، مراحل برداشت سبز ، برنامه های مدیریت در کاهش سموم و کود و همچنین اقدامات حمایتی از حیات وحش بازدید کرد .
مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان در جمع مدیران این شرکت ضمن قدردانی از تلاش‌های زیست محیطی در آن شرکت گفت: اقدامات مدیریتی انجام شده در راستای مدیریت مصرف آب ، کاهش پسماند های سموم و ... بسیار خوب عمل شده و در حوزه حمایت از حیات وحش نیز اقدامات ارزنده ای انجام شده است. 
وی ادامه داد : انجام این اقدامات حکایت از این دارد که یک باور محیط زیستی در این مجموعه صنعتی وجود دارد و برای ما بسیار ارزشمند است و محیط زیست استان از اینگونه اقدامات حمایت و پشتیبانی خواهد کرد .
اشرفی از اینکه در مجموعه کشت و صنعت نیشکر کارون برای کاهش مصرف آب تا سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده را نشان از آینده نگری این مجموعه دانست و گفت: امیدواریم با برنامه‌هایی که دارید به این اهداف دست پیدا کنید.
وی همچنین برنامه استفاده مجدد از پساب تصفیه خانه انسانی در آبیاری فضای سبز را بسیار با ارزش دانست. 
وی ادامه داد:  امیدوارم مردم منطقه از این اقدامات زیست محیطی بهره مند شوند. 
 در جریان این بازدید عبدالمجید میرزاپور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر کارون نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در این شرکت در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی ارائه نمود.