برگزاری مراسم نهال‌کاری و بذرپاشی به یاد فعالان محیط زیست به مناسبت روز جهانی کوهستان

 به مناسبت روز جهانی کوهستان دوستداران طبیعت به یاد البرز زارعی و محسن خیرالهی در طبیعت خائیز بهبهان نهال و بذر کاشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- به مناسبت روز جهانی کوهستان در برنامه مشترکی که با مشارکت انجمن جلگه سبز خوزستان، اداره کل حفاظت محیط زیست ، منابع طبیعی و مدیریت بحران استانداری خوزستان هماهنگ و برگزار شده بود،

فعالان محیط زیست به یاد دو دوستدار طبیعت که بیشتر عمر گرانبهای خود را در راه حفاظت و احیای محیط زیست گذاشته بودند نهال و بذر کاشتند.

در این مراسم که مدیرکل منابع طبیعی استان و جمعی از مسئولین محیط زیست استان و شهرستان بهبهان به همراه اعضای انجمن جلگه سبز خوزستان حضور داشتند از خانواده این دو فعال محیط زیست تقدیر شد.

در این مراسم کیانی مدیرکل منابع طبیعی خوزستان ضمن تقدیر از این حرکت ارزشمند گفت: این دو دوستدار طبیعت برای آبادانی و حفاظت از محیط زیست تلاش و کوشش زیادی انجام دادند. البرز زارعی که در این راه جان خود را در راه اطفای حریق نثار کرد و محسن خیرالهی نیز بیشتر عمر با برکت خود را در راه احیا و فرهنگ سازی محیط زیست در این سرزمین گذاشت.

شهریار عسکری رییس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز ضمن قدردانی از این حرکت ارزشمند انجمن جلگه سبز و دوستداران طبیعت خوزستان گفت: پاسداشت یاد و خاطر این عزیزان نشان از اهمیت حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی است که این عزیزان عمر گرانبهای خود را در این راه نثار کرده‌اند.

وی گفت: تلاش آنها احیا و آبادانی محیط زیست این سرزمین بود و امروز شاهد هستیم دوستداران طبیعت با علاقه برای تداوم راه آنها در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

شبنم قنواتی مدیر انجمن جلگه سبز خوزستان نیز با بیان اینکه این برنامه با تلاش اعضای این انجمن در بهبهان و استان و با مشارکت ادارات کل حفاظت محیط زیست ،منابع طبیعی و مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد ، گفت : ما ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان امروز از خانواده این دو فعال و تلاشگر محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر  شد.

این برنامه با مشارکت و برنامه ریزی بخش آموزش و مشارکت های مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و اعضای انجمن جلگه سبز با همکاری منابع طبیعی و مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار شد.