پایش و نظارت از سنگ شکن ها واقع در شهرستان لالی با همکاری شبکه بهداشت و درمان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، پایش زیست محیطی و نظارت واحدهای سنگ شکن با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی در سطح شهرستان انجام گرفت.
مهدی زمانپور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: به ‌منظور پایش و نظارت برعملکرد سنگ شکن های مستقر در منطقه، کنترل وبررسی میزان آلایندگی، مقابله و برخورد با موارد تخلف، گشت از صنایع بصورت سرزده ایجاد شده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست لالی با تاکید بر گشت های مستمر افزود: دراین پایش و نظارت ها بر نحوه فعالیت سنگ شکن ها، ضوابط محیط زیستی از جمله استفاده از دوش آب بر روی سرندها، حوضچه ترسیب اصولی، عدم ایجاد گرد و غبار و .... نظارت می شود و در صورت مشاهده مشکل، تذکرات لازم جهت رفع معضلات به مسئولان سنگ شکن ابلاغ می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه  درصورت مشاهده تخلف به این واحدها، طی مدت معینی جهت برطرف نمودن معایب و نواقص مهلت داده می شود، تصریح کرد: درصورت مشاهده تخلف ضرورت دارد این واحدها ضمن اتخاذ تمهیدات لازم جهت برطرف نمودن آلودگی‌های ایجاد شده، مستندات آن را به محیط زیست ارائه دهند تا این اداره نسبت به پایش و بررسی مجدد آنها اقدام نماید.
زمانپور در پایان اظهار کرد: اداره حفاظت محیط زیست لالی به صورت جدی تا رفع کامل آلودگی این گونه واحدها، موضوع را پیگیری خواهد کرد.