حمایت از آثار هنرمندان با محوریت حفاظت از محیط زیست

در نشست مشاور فرهنگی هنری استاندار خوزستان و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مطرح شد : 

حمایت از آثار هنرمندان با محوریت حفاظت از  محیط زیست 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- در روز یکشنبه مورخ ۲۱ دی ماه ۱۳۹۹ نشستی در اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با حضور رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری و محمد جواد اشرفی مدیر کل  حفاظت محیط زیست استان خوزستان برگزار شد . 
در این نشست موضوعاتی نظیر ؛  ارتباط سازمان حفاظت محیط زیست با اهالی فرهنگ ، هنر ، رسانه ، گردشگری و میراث فرهنگی ، سازمان های مردم نهاد و خانه مطبوعات و همچنین نقش فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در ترویج شعارهای مرتبط با حفاظت از محیط زیست و لزوم اتخاذ راهکارهای اجرایی برای حمایت از آثار تولیدی در این وادی ،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت . 
در این جلسه محمد جواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان مطالبی در زمینه مقتضیات زیستی محیطی استان ارائه داد .
وی ضمن اشاره به ارتباط اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با جامعه هنری استان از تداوم حمایت از تولیدات هنرمندان خوزستان  خبرداد .
رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری نیز ضمن اشاره به اهمیت دغدغه های مرتبط با صیانت از محیط زیست به عنوان عوامل موثر در کیفیت زندگی انسان و لزوم مشارکت هدفمند گروه های مختلف جامعه در این مهم ، به نقش هنرمندان ، اهل ادب ، رسانه و فعالان میراث فرهنگی و گردشگری در اشاعه شعارهای حفاظت از محیط زیست در قالب تولیدات خلاقه اشاره کرد . 
 در این جلسه ، مهدی کیخایی ریاست انجمن  سینمای جوانان استان خوزستان ، میثم طرفی از  حوزه هنری استان خوزستان و سارا خوشبخت از کانون پرورش،فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان  حضور داشتند .