کنارستان شوشتر در پارک جزیره این شهر ایجاد می شود

 
 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر از ایجاد کنارستان در پارک جزیره این شهر، در روز هوای پاک با همکاری شهرداری، محیط زیست و انجمن های زیست محیطی خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- بهروز نجاتی با اعلام این خبر افزود : جلسه هم اندیشی راهکارهای بهبود و توسعه فضای سبز و مکان یابی و کاشت درختهای نخل مثمر در فضای عمومی شهر در سالن جلسات شهرداری شوشتر برگزار شد و علاوه بر هم اندیشی و تصمیم گیری برای کاشت ٣٠٠ درخت نخل در فضای مناسب شهری مقرر شد تا تعداد ٢٠٠٠ اصله نهال کنار در محل در نظر گرفته شده برای ایجاد کنارستان در پارک جزیره در روز هوای پاک کاشته و نگهداری شود. 
عباس اسکندری نیا، شهردار شوشتر نیز در خصوص این نشست بیان داشت: در این جلسه که با حضور اعضای شورای اسلامی، مدیران شهرداری و جمعی از فعالین فضای سبز شهری برگزار شد ، راهکارهایی جهت بهبود و توسعه فضای سبز شهر شوشتر ارائه شد .
وی تشریح کرد : در این نشست در خصوص دغدغه های فضای سبز شهر ، فرصت ها و تهدیدات فضای سبز ، ایجاد کنارستان در پارک جزیره با مشارکت اداره محیط زیست شهرستان شوشتر و پلاک کوبی درختان سطح شهر  تصمیماتی صورت گرفت.
شهردار کهن شهر شوشتر در پایان اضافه کرد : ارائه راهکارهای تخصصی و نظرات علمی توسط حاضرین جلسه ، بحث و تبادل نظر در خصوص حل مشکلات فضای سبز شهر ، بهبود و توسعه آن و همچنین استفاده از نخل های مثمر توسط پیمانکار در سطح شهر از موضوعات دیگر این نشست بود.