گرامیداشت هفته هوای پاک با شعار "تعهد مسئولان،مشارکت مردم" در شهرستان لالی

 به گزارش روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست خوزستان، مهدی زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: به مناسبت 29 دی روز ملی هوای پاک برنامه آموزش و مسابقه نقاشی محیط زیستی در مدرسه عشایری شکرآب لالی با حضور مدیر مدرسه عشایری شکرآب و مدیر انجمن همیاران محیط زیست شهرستان لالی برگزار شد.
زمانپور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی با اشاره به نامگذاری هفته هوای پاک به نام هوای پاک با شعار هوای پاک ، تعهد مسئولان ، مشارکت مردم گفت: این روز بهانه ای است تا احساس مسئولیت اقشار مختلف برای فراهم ساختن هوایی پاک بیشتر و مشارکت مردم در کاهش آلودگی هوا، نهادینه و تقویت شود.
وی افزود: دانش آموزان عزیز ، به عنوان سفیران فرهنگی سبز در جامعه،نقش بسزایی در تقویت وترویج فرهنگ حفظ هوای پاک می توانند داشته باشند.
رئیس اداره حفاظت محیط شهرستان لالی در این برنامه مطالب مهمی در خصوص هوا و اهمیت آن، منابع و عوامل مصنوعی آلودگی هوا، فرآیند عمل گازهای گلخانه ای، لایه ازن و اهمیت آن، راه های مبارزه با آلودگی هوا و ... برای دانش آموزان بعنوان سفیران سبز بیان شد.
زمانپور در پایان مراسم به دانش آموزان این مدرسه که تفکرات ذهنی خود را با موضوع هوای پاک بصورت نقاشی به تصویر کشیدند و در پایان با اهدا جوایز تقدیر بعمل آمد.