همایش هفته هوای پاک در دبستان معرفت روستای بوزی بخش مرکزی شادگان برگزار شد

 
به مناسبت هفته هوای پاک همایشی در دبستان  ابتدایی  دخترانه معرفت  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان  : 29 دی ماه روز هوای پاک شعار« هوای پاک، تعهد مسوولان و مشارکت مردم» گرامی داشته شد .
رحیم مجدمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان شادگان با اشاره به اینکه مقابله با مشکلات محیط زیستی از جمله جلوگیری از تخریب طبیعت، حفاظت از گیاهان و جانوران و آلوده نکردن هوا، موثرترین و با صرفه ترین روش است، خاطرنشان کرد: در روز هوای پاک نیز این آموزش ها با هدف فرهنگ سازی عمومی و افزایش سطح مشارکت افراد جامعه اجرایی شد.
وی بیان داشت: ترویج و توسعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه از طریق تقویت و گسترش فعالیت های آموزشی امکان پذیراست که این مهم در آموزش و پرورش مدارس شادگان مورد توجه قرارگرفته است.
مجدمی ادامه داد: امروز یکی از بخش های آموزشی کلاس درس در زمینه هوای پاک تشکیل می دهد تا دانش آموزان قدر محیط زیست این نعمت خدادادی را بهتر بدانند، نسبت به منابع آلایندگی آن شناخت بیشتری پیدا کنند و همچنین نسبت به حفاظت از آن بی توجهی نکنند.
وی یادآور شد: ترغیب حس مسئولیت پذیری درمورد مسائل زیست محیطی در بین شهروندان نیاز به داشتن آگاهی و بینش محیط زیستی دارد که آموزش و پرورش در راستای این هدف مهم تلاش می کند.
وی عنوان کرد: امروز دانش آموزان این شهرستان با کشیدن نقاشی، تهیه پوستر انشاء نویسی ، مقاله و پیام های آموزشی روز هوای پاک را گرامی داشتند.