مراسم روز جهانی تالاب ها در استان‌های تالابی برگزار خواهد شد

 معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست- مناسبت پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر در بهمن ماه برگزار می گردد
 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- احمدرضا لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، روز چهارشنبه اول بهمن ماه در اهواز از برگزاری مناسبت روز جهانی تالاب ها خبر داد .
وی با بیان این مطلب گفت: روز جهانی تالاب ها همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد؛ ولی با این تفاوت که امسال برای پنجاهمین سال  کنوانسیون جهانی رامسر نیز ویژه برنامه خاصی نیز پیش بینی شده است.
او ادامه داد: در روز ۱۴ بهمن ماه روز جهانی تالاب ها در اکثر  استان هایی که دارای تالاب هستند ویژه برنامه هایی پیش بینی شده است  و همچنین شبکه زیستی کشور به کمک سازمان‌های غیردولتی در سراسر کشور ، یک سری فعالیت ها و جشنواره هایی برای گرامیداشت این روز پیش بینی کرده اند .
معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان ادامه داد: در کنار گرامیداشت روز جهانی تالاب ها در روز ۲۸ بهمن ماه برنامه های خاصی برای بزرگداشت پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر برگزار خواهد شد که در این ویژه برنامه دعوت از مراجع بین المللی به صورت مجازی در این مراسم و همچنین بصورت محدود مدیریت شده با حفظ دستورالعمل های بهداشتی  و حضور حداکثری در سطح کشور و جهان به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 
وی افزود: در این مراسم از  قهرمانان تالاب نیز قدردانی به عمل خواهد آمد و تنبری  به عنوان یادبود پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر نیز رونمایی خواهد شد.