برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند در هندیجان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان- جلسه کارگروه مدیریت پسماند با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری هندیجان و سایر اعضای کارگروه پسماند در روز چهارشنبه مورخ 29 بهمن 99 در محل سالن جلسات فرمانداری هندیجان برگزار گردید.
 مصطفی حق زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان در این خصوص گفت:  دومین جلسه کارگروه پسماند شهرستان هندیجان با ریاست دریایی معاونت فرمانداری و دبیری اداره حفاظت محیط زیست و سایر اعضای کارگروه برگزار شد. 
 حق زاده در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت پسماند شهرستان گفت: یکی از معضلات اساسی شهرستان هندیجان در حوزه محیط زیست بحث پسماند ، وضعیت جایگاهی دفع و مشکلات آن می باشد. 
در این جلسه مصوبات جلسه گذشته بررسی و درخصوص ساماندهی جایگاه دفع شهرداری هندیجان و شهر زهره و پیگیری جهت ساماندهی جایگاه های دفع این دو شهر تاکید گردید. همچنین ساماندهی و جمع آوری نخاله ها و زباله‌های مبادی ورودی شهر و رفع مشکلات کشتارگاه دام و نظارت شبکه بهداشت و درمان بر مطب های پزشکی و دندانپزشکی سطح شهر جهت تحویل زباله های عفونی برای بی خطرسازی به بیمارستان و نظارت اداره صمت بر اصناف جهت رعایت قانون مدیریت پسماند تاکید گردید .
دریایی معاون فرماندار هندیجان نیز با برشمردن مشکلات پسماند شهرستان ، بر اجرای مصوبات جلسه گذشته تا رفع مشکلات و ساماندهی جایگاه دفع شهرستان هندیجان و زهره توسط شهرداری تاکید کرد.
در پایان مصوباتی توسط اعضای کارگروه مصوب گردید تا در جلسه بعدی بررسی گردد .