افتتاح دومین نهالستان شهرستان مسجدسلیمان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان: دومین نهالستان شهرستان مسجدسلیمان که با کمک انجمن های مردم نهاد محیط زیست راه اندازی شد با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان، جمعی از مسئولین شهرستان  و مدیران و اعضای انجمن های محیط زیستی شهرستان افتتاح گردید. 
مصطفی یوسفی هدف از اجرای این طرح را توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای دوستدارن محیط زیست، تامین نهال های مورد نیاز به جهت اجرای برنامه های محیط زیستی و تامین نهال شهرستان دانست و افزود: تلاش داریم در جهت خودکفایی شهرستان برای تامین نهال های مورد نیاز ، توسعه فضای سبز و در راستای فعالیت های عام المنفعه سهم داشته باشیم.
دومین نهالستان شهرستان گلخانه ای فلزی با مساحتی حدود ۱۵۰ متر مربع و سالانه ظرفیت تولید ۱۵۰۰۰ نهال را دارد که در محوطه اداره فنی و حرفه ای احداث شد و تحویل انجمن های محیط زیستی گردید.
یوسفی ادامه داد: پیش از این نهالستان محيط زيست با مساحت تقريبي۲۰۰ مترمربع كه توسط اداره حفاظت محيط زيست مسجدسليمان در محل نهالستان شركت بهره برداري نفت و گاز شهرستان مسجدسليمان‌احداث شده و ظرفيت توليد ۱۵ هزار اصله نهال در سال را دارد که هر سال این نهال ها در بین عموم مردم، ادارات، انجمن های دوستدار محیط زیست و ... توزیع می گردد.