ورود وسایل نقلیه به دره توبیرون شهرستان دزفول ممنوع اعلام گردید

 رضا قپانچی پور رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دزفول از ممنوعیت ورود وسایل نقلیه به منطقه گردشگری دره توبیرون خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان- پیرو مصوبه ساماندهی مناطق گردشگری در شهرستان دزفول و همچنین به منظور پیشگیری از تخریب محیط زیست در این مناطق، نسبت به نصب و برقراری تابلوی هشدار دهنده در مسیر ورودی دره توبیرون اقدام گردید.
رضا قپانچی پور رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دزفول ضمن تشکر از حمایت های بي دریغ  احسانیان معاونت عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در این‌باره اظهار داشت : با توجه به حضور گسترده وسائل نقلیه در دره گردشگری توبیرون و تهدید جدی تخریب محیط زیست در این منطقه پس از برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد، صبح امروز با همکاری بخشداری سردشت و انجمن زیست محیطی کنکاج نسبت و نصب تابلوی هشدار دهنده عدم ورود وسائل نقلیه اقدام گردید.
وی افزود : بدینوسیله از کلیه طبیعت گردان گرامی خواهشمند است درصورت انتخاب این منطقه به عنوان مقصد گردشگری در جهت حفظ و بهرمندی پایدار از محیط زیست  می‌توانند به صورت پیاده طی مسیر نمایند.
دره گردشگری توبیرون یکی از مناطق بکر و ارزشمند طبیعی واقع در ۲۰ کیلومتری جاده دزفول- سردشت بوده که از این پس  با توجه به اهمیت موضوع ، درصورت عدم پایبندی به هشدار اعلام شده در صورت مشاهده راکبان متخلف، مراتب از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.