همکاری محیط زیست و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

 
در نشست مدیران کل حفاظت محیط زیست و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، راه های همکاری دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- امروز یکشنبه ۷ شهریور ماه در نشست مشترک مدیران کل حفاظت محیط زیست و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، راه های همکاری دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 در این دیدار که در محل دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد ،محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با ارج نهادن به حفظ و صیانت از ارزش های دفاع مقدس بر ضرورت توجه و آشنایی بیشتر مردم به محیط زیست نیز تاکید کرد.
 وی به برخی از امکانات زیست محیطی در محدوده مناطق جهت برنامه های مشترک در  یادمان های دفاع مقدس نظیر مراکز بازدیدکنندگان محیط های طبیعی  ، اشاره کرد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا در این زمینه کارهای فرهنگی و آموزش های زیست محیطی را نیز به بازدید کنندگان آثار دفاع مقدس و اینکه ارزش‌های زیست محیطی مناطقی که در مسیر کاروان های راهیان نور هستند ، ارائه نمایند.

سردار حاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار ضمن استقبال از این طرح همکاری گفت : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تلاش است با تنوع بخشیدن به فعالیت‌ها و برنامه های خود برای  راهیان نور جنبه های دیگری از ارزش استان را به بازدید کنند ارائه نماید و اینکه جاذبه های طبیعی و گردشگری و همچنین موزه تاریخ طبیعی در کنار موزه دفاع مقدس می تواند باعث تنوع و جذب بیشتر علاقمندان گردید.
وی خواستار نشست های کارشناسی بیشتر و انجام بازدید از مراکز و توانمندی‌های دو سازمان جهت همکاری بهتر شد تا بتوان همکاری موثرتری انجام شود.