برگزاری مراسم روز ملی کودک و محیط زیست در دزفول

 
 به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، با همکاری اداره حفاظت محیط زیست دزفول و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، طی مراسمی، روز ملی کودک و محیط زیست گرامی داشته شد.
رضا قپانچی پور رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول ضمن تبریک این روز به کودکان و حاضرین در مراسم خاطر نشان کرد، انتقال آموزه های زیست محیطی به نسل جدید و خصوصا" کودکان نهادینه ساختن این فرهنگ و ضامن تحقق محیط زیستی سالم در آینده خواهد بود.
این مراسم علی رغم محدودیت کرونا در بخش های مختلف قصه گویی، نمایش انیمیشن، مسابقه نقاشی،کتاب و کتابخوانی، و آشنایی با مسائل زیست محیطی و چالش های شغل محیطبانی توسط کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کارشناسان این اداره برگزار گردید که با استقبال خوب خانواده ها و فرزندان ایشان مواجه گردید.
گفتنیست در جهت ارج نهادن به این روز عضویت کلیه کودکان و حاضرین در این مراسم  در نهاد کتابخانه های عمومی و استفاده از خدمات این نهاد به مدت یک سال از  سوی جوروند ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دزفول رایگان اعلام گردید.