اجــرای بــرنامــه آموزش محیط زیست به مناسبت هفته کودک در شهرستان دشـت آزادگــان

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست دشــت آزادگــان  از اجرای برنامه های محیط زیستی با شعار حال کودکی ،رنگ خوش زندگی در کانون پـرورش فکری این  شهرستان خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان- سیدمهدی نژادحسینی  با بیان این مطلب اظهار داشت: با شروع هفته کودک  دانش آموزان پیش دبســتانی غزل زندگی  با دعـوت و حضور در کانون پرورش فکری با موضوعات شناخت محیط زیست و  شناخت پرندگان مهاجر، تفکیک پسماند و......آشنا شدند.
سید کریم موسوی مسئول آموزش محیط زیست  شهرستان  دشت آزادگان ضمن تبریک این روز به کودکان ، والدین و مربیان  در مراسم خاطر نشان کرد:  اهمیت آموزش محیط زیست برای  کودکان بسیار مهم و با ارزش است و با اشاره به کلام امام علی (ع)که میفرمایند "العلم فی الصغر کالنقش فی الحجر"یعنی آموزش در ڪودڪی مانند رسم و نقش در سنگ است ومی بایست آمــوزش از پایه و با علاقه خاص به ڪودڪان داده شود و این برنامه های آموزشی  برای کودکان هیجان آور و لذت بخش باشد . به آنها در درک جهان اطرافشان یاری رساند و با آشنایی کودکان به حیات طبیعی شهرستان و لزوم حمایت از آهوی منطقه حفاظت شده میشداغ تاکید شد.
این مراسم علی رغم محدودیت کرونا به خـــوبی اجـــرا شد و مرببان و والدین خواستار برگزاری مجدد جلسات مشابه جهت ترویج و آموزش مسائل زیست محیطی شدند و با استقبال خوب خانواده ها و فرزندانشان همراه شد.
در پایان کتابها و بروشورهای امــوزشی به مربیان و کودکان اهدا شد.