نهالکاری به مناسبت عید سعید فطر در روستای سرکان علیاء هلاییجان شهرستان ایذه انجام شد

 اکرم ابراهیمی مدیرعامل موسسه سبزگامان دیار بلوط ایذه ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: روز عید سعید فطر فرصتی بود برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال و درخت تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بار دیگر مورد تاکید قرار دهیم و برنامه‌های توسعه روستایی را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا کنیم.

 احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه نیز ضمن تبریک عید سعید فطر از توجه و زحمات فیروز بیگلری دهیار روستای سرکان علیا، درخت و فضای سبز را نعمت بزرگ خدادادی دانست و یادآور شد: درخت موجب پاکی آب و هوا شده و موجب شادابی و افزایش نشاط در شهروندان خواهد شد.

او با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز در کنار کاشت نهال اهمیت بالایی دارد، گفت: همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم.

فیروز بیگلری دهیار روستای سرکان علیا نیز عید سعید فطر را تبریک گفت و اظهار داشت: از بدو ورود به دهیاری فضای سبز را اولویت کار قرار دادیم و در صدد هستم انشالله سرانه فضای سبز را بالا ببریم.
وی ضمن قدردانی از مدیران موسسه سبزگامان دیار بلوط و رئیس محیط زیست ایذه بیان داشت: با هماهنگی هایی های که با خانم ابراهیمی و اداره محیط زیست داشتیم مقرر شده بود که در روز عید فطر پارک روستا را درختکاری کنیم که به یاری خداوند  امروز این مهم انجام شد.