برگزاری وبینار آموزشی با موضوع غدیر خم

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست خوزستان - به مناسبت عید غدیر خم ، اداره حفاظت محیط زیست اهواز نشست مجازی در محضر علما با موضوع غدیر و ولایت امام علی (ع)  ویژه کارمندان  برگزار نمود .

در این وبینار آموزشی ، علی بنی عگبه رییس اداره حفاظت محیط‌زیست اهواز  ضمن گرامیداشت این عید گفت: غدیر خم از  عید اکبر مسلمین است  و  بر گرامیداشت آن تاکید کرد.
او ادامه  داد : امروزه اخلاق مهمترین نیاز بشر  دنیای امروز است که  مطلع و مقدمه اخلاق زیست محیطی یقینا اخلاق اسلامی و  اقتدا به مولای متقیان  علی علیه السلام است.
وی افزود : برگزاری این این گونه دوره ها  موجب افزایش دانش و بهره علمی همکاران گردید .
 در ادامه این وبینار حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حمید هاشمی ارسنجانی به مدت ۹۰ دقیقه این کارگاه آموزشی را برگزار نمود و در پایان  پرسش و پاسخ اجرا شد.
فاطمه مرعشی مسئول آموزش و مشارکت مردمی اداره حفاظت محیط زیست اهواز در این خصوص  گفت : در این کارگاه که نشستی در محضر علما بود پس از پرداختن به چگونگی  وقوع این رویداد مهم ، منابع و مستندات قرآنی و غیر قرآنی توسط سخنران به سوالات مهم کارمندان پاسخ داده شد
 مرعشی مهمترین سوالات مطرح شده در این وبینار را دلیل نگرانی پیامبر در ابلاغ ولایت و خلافت امام علی علیه السلام ، رابطه ابلاغ با تکمیل رسالت پیامبر اسلام ، معنای ماهوی ولایت  و... اعلام کرد که به منظور بهره برداری عموم همکاران  شرح سخنان و پاسخ های استاد توانمند و فرهیخته  به صورت متنی تهیه و در اختیار کلیه کارمندان محیط زیست خوزستان قرار خواهد گرفت.